Plakátok
február 4, 2019
Csomagolástervezés
április 29, 2014
branding_gfxpress

Arculattervezés

Egy jól működő arculat, több érdeklődőt és fizető ügyfelet hoz, akár egy jól megtervezett termékcsomagolás amit leveszünk a polcról vagy egy formaterv, amiből már látjuk mit tud az a termék. Ha a cég névjegyén reklámeszközein vagy online megjelenésén látszik a felkészültség és megkülönböztethatő versenytársaitól az megalapozza a sikert, válasszon egy tapasztalt grafikust.

A csomag tartalma:

  • konkurencia és példakép elemzés, stílusiránykeresés képek alapján;
  • célok meghatározása, brief;
  • 3 különböző tervből választhatóan; logo, névjegy, FB, Instagram vagy LinkedIn fejléc+ profilkép, HTML E-mail aláírás. 3 módosítási körrel.
  • Elfogadott grafikai állományok előkészítése nyomdakész és online változatban.
  • Arhiválás 5 évre, kérésre átadás.

Ha megfelelő arculatot szeretne, bízza ránk a feladatot.
Az alábbiakban néhány arculattervet mutatok munkáimból.